“Aguantar fins a l’abril”

Ahir el conseller d’Economia i Empresa de la Generalitat, Ramon Tremosa, va demanar a les pimes que “aguantin fins a l’abril tant com puguin”. Segons l’exeurodiputat, ja serà cap a aquelles alçades de l’any quan es disposarà de testos ràpids que permetran “omplir restaurants, avions, fires o sales d’oci nocturn”.

Sort que el conseller ha fet aquesta crida a resistir, de debò. A cap propietari d’una petita i mitjana empresa se li havia ocorregut que el problema del seu negoci no és l’economia sinó la fe. La fe amb intentar aguantar.

És fantàstic que Tremosa faci aquesta crida, però encara ho seria més si la conselleria fes un pas endavant i donés un cop de mà amb les despeses derivades dels lloguers i l’ajornament dels impostos.

Mecenes de la Nova Cultura

Si creus en un periodisme que analitza l'actualitat sense pressa, nosaltres som la teva revista. Fes-te mecenes de la nova cultura des de només 2€ al mes.

Si continues navegant per aquest lloc web, acceptes utilitzar les galetes. Més informació.

La configuració de les galetes d'aquesta web esta definida per a "permetre galetes" i d'aquesta forma oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració en aquesta web es defineix com a "permet galetes" per donar-li la millor experiència possible la navegació. Si continueu utilitzant aquest lloc web sense necessitat de canviar la configuració de galetes o feu clic a "Acceptar" per sota de llavors vostè consent a això.

Tanca