Les grans incògnites laborals dels joves, amb l’Arlet Casas

Arlet Casas Bravo és una estudiant d’Antropologia Social i Cultural de la Universitat de Barcelona. Té 23 anys i treballa de gestora d’emergències mèdiques a Barcelona.

Parlarem amb ella de les dificultats i els dubtes dels joves a l’hora de triar la seva sortida laboral.

Seguim gràcies a tu!

D'ençà el 2013 Revista Mirall ha treballat per fer realitat un espai de periodisme valent, crític i combatiu. Seguim en peu gràcies al suport voluntari dels nostres lectors.

Els més llegits

Najat El Hachmi

Rubiales al claustre

La realitat

Si continues navegant per aquest lloc web, acceptes utilitzar les galetes. Més informació.

La configuració de les galetes d'aquesta web esta definida per a "permetre galetes" i d'aquesta forma oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració en aquesta web es defineix com a "permet galetes" per donar-li la millor experiència possible la navegació. Si continueu utilitzant aquest lloc web sense necessitat de canviar la configuració de galetes o feu clic a "Acceptar" per sota de llavors vostè consent a això.

Tanca