Òmnium Cultural ajorna els actes públics previstos els pròxims 15 dies

Reprogramarà la seva agenda després de les restriccions anunciades pel Govern

Publicitat

Òmnium Cultural ha decidit ajornar els seus actes públics previstos pels pròxims 15 dies després que el Govern hagi decretat restriccions per contenir la transmissió del coronavirus. L’entitat que presideix Jordi Cuixart adopta aquestes mesures preventives recomanades per la Generalitat i reprogramarà els actes públics una vegada normalitzada la situació. El Govern ha prohibit les aglomeracions de més de 1.000 persones en recintes oberts o tancats, i ha indicat que les que apleguin menys públic han d’ocupar com a màxim un terç de l’aforament.

EL PREU DE LA LLIBERTAT

Des del 2013 a Revista Mirall hem treballat per fer realitat un espai de periodisme valent, crític i combatiu. Seguim en peu gràcies al suport voluntari dels nostres subscriptors. Suma't des de només 2€/mes

Si continues navegant per aquest lloc web, acceptes utilitzar les galetes. Més informació.

La configuració de les galetes d'aquesta web esta definida per a "permetre galetes" i d'aquesta forma oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració en aquesta web es defineix com a "permet galetes" per donar-li la millor experiència possible la navegació. Si continueu utilitzant aquest lloc web sense necessitat de canviar la configuració de galetes o feu clic a "Acceptar" per sota de llavors vostè consent a això.

Tanca