Iceta explicarà la situació catalana a Sassoli i Timmermans

Farà la visita dimarts i dimecres al costat de la viceprimera secretària del PSC, Eva Granados

Publicitat

El primer secretari del PSC, Miquel Iceta, es reunirà la setmana vinent amb el president de l’Eurocambra, David Sassoli, i el vicepresident de la Comissió Europea per al Green Deal, Frans Timmermans, en una visita institucional a la Comissió Europea i al Parlament Europeu per explicar la “situació política a Catalunya” i a la resta d’Espanya.

Iceta farà la visita dimarts i dimecres al costat de la viceprimera secretària del PSC, Eva Granados; l’eurodiputat Javi López, i la secretària de Política Europea i Institucional, Laura Ballarín, i també es reunirà amb l’alt representant per a la Política Exterior, Josep Borrell, ha informat aquest dijous el PSC amb una convocatòria.

Ho farà també amb la presidenta del grup Socialistes i Demòcrates, Iratxe García, i amb els dirigents de partits socialistes belgues Paul Magnette i Conner Rousseau, en una visita per “traslladar a les institucions comunitàries la situació política”, interessar-se per perspectives econòmiques i compartir anàlisis sobre reptes de la socialdemocràcia europea.

EL PREU DE LA LLIBERTAT

Des del 2013 a Revista Mirall hem treballat per fer realitat un espai de periodisme valent, crític i combatiu. Seguim en peu gràcies al suport voluntari dels nostres subscriptors. Suma't des de només 2€/mes

Si continues navegant per aquest lloc web, acceptes utilitzar les galetes. Més informació.

La configuració de les galetes d'aquesta web esta definida per a "permetre galetes" i d'aquesta forma oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració en aquesta web es defineix com a "permet galetes" per donar-li la millor experiència possible la navegació. Si continueu utilitzant aquest lloc web sense necessitat de canviar la configuració de galetes o feu clic a "Acceptar" per sota de llavors vostè consent a això.

Tanca