28,5M€ per donar suport a l’activitat de les federacions esportives catalanes

Per primera vegada, en aquesta convocatòria de subvencions cada federació coneixerà l’import específic que rebrà per a la temporada següent

Publicitat

El Govern ha autoritzat el Consell Català de l’Esport, adscrit al Departament de la Presidència, a destinar 28,5 milions d’euros per subvencionar l’acció de les federacions esportives catalanes i les unions esportives de clubs i associacions per a les temporades 2022-2023 i 2023-2024.

L’any 2023 es destinaran 17.100.000 euros; el 2024, 5.700.000, i el 2025, 5.700.000 euros. Per primera vegada, en aquesta convocatòria de subvencions cada federació coneixerà l’import específic que rebrà per a la temporada següent i, d’aquesta manera, podrà apostar per plans de futur i planificar a llarg termini la seva activitat.

El Govern, a través d’Esportcat, manté així el compromís de fer costat a l’activitat de les federacions esportives, i en conseqüència els clubs que les integren.

EL PREU DE LA LLIBERTAT

Des del 2013 a Revista Mirall hem treballat per fer realitat un espai de periodisme valent, crític i combatiu. Seguim en peu gràcies al suport voluntari dels nostres subscriptors. Suma't des de només 2€/mes

Si continues navegant per aquest lloc web, acceptes utilitzar les galetes. Més informació.

La configuració de les galetes d'aquesta web esta definida per a "permetre galetes" i d'aquesta forma oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració en aquesta web es defineix com a "permet galetes" per donar-li la millor experiència possible la navegació. Si continueu utilitzant aquest lloc web sense necessitat de canviar la configuració de galetes o feu clic a "Acceptar" per sota de llavors vostè consent a això.

Tanca