QUIET’S | Noemí Rebull

El preu de la llibertat

Des del 2013 a Revista Mirall hem treballat per fer realitat un espai de periodisme valent, crític i combatiu. Seguim en peu gràcies al suport voluntari dels nostres subscriptors. Suma't des de només 2€/mes

Deu preguntes i deu respostes per saber qui és què

La Noemí Rebull és il·lustradora, dibuixant, escriptora… La Noemí Rebull és artista. Fundadora i directora creativa de la marca d’arrecades, Orella, aquesta dona és exemple de sinceritat, independència i criteri. Entrevistar-la ha estat una tasca senzilla i agradable. I llegint-la, què sentireu vosaltres?

Hola, Noemí. Benvinguda. Diuen que definir-se és limitar-se però si jo et pregunto, qui ets, tu que em contestes? 

De vegades sóc il·lustradora i d’altres, escric. He treballat molts anys en el món de la publicitat i ja fa uns anyets que m’he centrat en el meu projecte personal: La Mandanga. Treballo des del concepte i l’aplico a diversos formats, ja sigui dibuixant o escrivint. El 2019 vaig publicar el meu primer llibre ‘Lo que descubrirás a continuación te sorprenderá: 500 preguntas envenenadas‘. M’encanta jugar i aquest llibre ho reflexa molt bé.

Captura de pantalla de l'Instagram artístic de la Noemí Rebull.
Captura de pantalla de l’Instagram artístic de la Noemí Rebull
- Publicitat -

Si tinguessis l’oportunitat de reencarnar-te en un personatge mitològic femení durant 24 hores, a qui escolliries?

Fugiria dels éssers mitològics que representen la bellesa, la fertilitat, la delicadesa o la feminitat, i segurament triaria una centàurida. Tenir cames de cavall t’ha de donar molta força i poder.

Una ciutat europea a la qual no voldries viatjar? 

Mai he visitat Fuenlabrada i no crec que ho faci.

La teva paraula preferida és…?

Formatge. Crec que no tinc paraula preferida, així que et dic una cosa que m’agrada molt, tant fonèticament com per a menjar.

Un llibre pendent?

És molt trist, però tinc massa llibres començats que no he acabat. Un exemple, ‘Antes del huracán’ de Kiko Amat.

I una pel•lícula que no t’importaria tornar a veure?

Alguna del Haneke segur.

Et tatuaries alguna de les teves il•lustracions? Quina?

Mai! Quan reviso treballs antics, sempre veig defectes o analitzo com ho faria ara.

Un objecte inanimat de casa teva al qual t’agradaria donar-li vida?

La “sibirita”, una planta que tinc al menjador. D’alguna manera ens comuniquem amb ella, mimant-la i parlant amb ella. Seria una fantasia poder-hi tenir una conversa.

Una política catalana amb qui no t’importaria conviure durant una setmana?

Suposo que amb l’Ada Colau o la Irene Montero, aprendria moltes coses.

I si a partir de demà no poguessis ser reconeguda com ‘La Mandanga’, quin nom et posaries?

Crec que apostaria pel meu nom i passaria de pseudònims, que amb el temps te n’acabes penedint.

- Publicitat -

Si continues navegant per aquest lloc web, acceptes utilitzar les galetes. Més informació.

La configuració de les galetes d'aquesta web esta definida per a "permetre galetes" i d'aquesta forma oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració en aquesta web es defineix com a "permet galetes" per donar-li la millor experiència possible la navegació. Si continueu utilitzant aquest lloc web sense necessitat de canviar la configuració de galetes o feu clic a "Acceptar" per sota de llavors vostè consent a això.

Tanca