Cs vol que el Parlament “condemni tots els règims totalitaris i autoritaris”

La formació taronja proposa que la cambra catalana se sumi al Dia Europeu de les Víctimes de l’Estalinisme i el Nazisme

El preu de la llibertat

Més de 10 anys de periodisme valent, crític i combatiu no adherit a cap partit. Aquesta llibertat ens ha costat subvencions i publicitat, seguim dempeus gràcies als nostres lectors. Fes-te mecenes per només 2€/mes.

Ciutadans ha registrat una proposta de resolució al Parlament en la qual demana que la cambra catalana “condemni tots els règims autoritaris amb independència de la seva orientació ideològica”. A través d’un comunicat, el diputat de la formació taronja Nacho Martín Blanco ha reclamat que l’hemicicle se sumi al Dia Europeu de les Víctimes de l’Estalinisme i el Nazisme, que se celebra aquest diumenge, per “recordar amb dignitat i imparcialitat les víctimes d’aquesta mena de règims amb independència de la seva ideologia”. A parer seu, la commemoració d’aquest dia és una bona iniciativa per fer reflexionar a la ciutadania sobre “la perversitat d’ideologies de dretes i d’esquerres com el nazisme, el feixisme o el comunisme”.

Publicitat

Segons Ciutadans, els règims totalitaris i autoritaris “menystenen la llibertat individual, la democràcia i els drets humans” i “al llarg de la història només han provocat repressió, misèria moral i material, i milions de morts”.

EL PREU DE LA LLIBERTAT

Des del 2013 a Revista Mirall hem treballat per fer realitat un espai de periodisme valent, crític i combatiu. Seguim en peu gràcies al suport voluntari dels nostres subscriptors. Suma't des de només 2€/mes