L’Estat entrega a Catalunya 2.360.000 mascaretes per repartir dilluns

Els subdelegats del govern espanyol repartiran les màscares a Protecció Civil, ajuntaments i entitats socials

Publicitat

El govern espanyol ja ha entregat a Catalunya 2.360.000 mascaretes perquè es puguin repartir de dilluns. Així ho assegura la delegació de la Moncloa a Catalunya, en un comunicat d’aquest diumenge al matí. Per províncies, a Barcelona en pertoquen 1.744.000, a Tarragona 245.000, 237.000 a Girona, i 134.000 a Lleida. Les mascaretes les han rebut els subdelegats de l’executiu espanyol, que les repartiran a Protecció Civil perquè les faci arribar als principals nuclis de transport, a ajuntaments i a entitats socials com la Creu Roja i Càrites. El ministeri d’Interior preveu repartir 6 milions de mascaretes arreu de l’Estat entre dilluns i dimarts. El govern espanyol va decidir ahir que l’ús de les mascaretes sigui obligatori al transport públic.

Pel que fa als 7 milions de mascaretes que rebran els municipis, la distribució es farà amb col·laboració amb les delegacions i subdelegacions del govern espanyol, i la Federació Espanyola de Municipis i Províncies, ajuntaments i diputacions.

EL PREU DE LA LLIBERTAT

Des del 2013 a Revista Mirall hem treballat per fer realitat un espai de periodisme valent, crític i combatiu. Seguim en peu gràcies al suport voluntari dels nostres subscriptors. Suma't des de només 2€/mes

Si continues navegant per aquest lloc web, acceptes utilitzar les galetes. Més informació.

La configuració de les galetes d'aquesta web esta definida per a "permetre galetes" i d'aquesta forma oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració en aquesta web es defineix com a "permet galetes" per donar-li la millor experiència possible la navegació. Si continueu utilitzant aquest lloc web sense necessitat de canviar la configuració de galetes o feu clic a "Acceptar" per sota de llavors vostè consent a això.

Tanca