Barcelona destinarà els carrils laterals de la Gran Via i la Diagonal a vianants

"Es tracta de facilitar la mobilitat segura perquè no volem continuar amb la contaminació d'abans, i que tothom es pugui moure de forma segura i sostenible"

Publicitat

L’Ajuntament de Barcelona tancarà el trànsit dels laterals de la Gran Via i l’avinguda Diagonal i els destinarà per al passeig vianants, en el marc de diverses propostes que ha presentat aquest dissabte l’alcaldessa, Ada Colau, per adaptar la mobilitat en previsió del desconfinamemt.

Colau ha explicat en roda de premsa que també es treballarà per guanyar 21 quilòmetres per a carrils bici en grans corredors, tot en la línia que la contaminació, quan comenci el desconfinament, “no torni als nivells d’abans”.

“Es tracta de facilitar la mobilitat segura perquè no volem continuar amb la contaminació d’abans, i que tothom es pugui moure de forma segura i sostenible”, ha explicat la primera edil barcelonina.

EL PREU DE LA LLIBERTAT

Des del 2013 a Revista Mirall hem treballat per fer realitat un espai de periodisme valent, crític i combatiu. Seguim en peu gràcies al suport voluntari dels nostres subscriptors. Suma't des de només 2€/mes

Si continues navegant per aquest lloc web, acceptes utilitzar les galetes. Més informació.

La configuració de les galetes d'aquesta web esta definida per a "permetre galetes" i d'aquesta forma oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració en aquesta web es defineix com a "permet galetes" per donar-li la millor experiència possible la navegació. Si continueu utilitzant aquest lloc web sense necessitat de canviar la configuració de galetes o feu clic a "Acceptar" per sota de llavors vostè consent a això.

Tanca