L’ANC crida a decorar amb roses, llibres i ‘estelades’ els balcons per Sant Jordi

L'entitat ha instat la ciutadania a confeccionar les seves pròpies roses o dibuixar-les en un llençol

Publicitat

L’ANC ha fet una crida a omplir els balcons i finestres de roses, llibres i ‘estelades’ “amb creativitat i imaginació” amb motiu de la Diada de Sant Jordi el proper 23 d’abril, malgrat que la celebració ha estat posposada fins al mes de juliol per la crisi sanitària generada pel Covid-19.

En un comunicat d’aquest divendres, l’entitat ha instat la ciutadania a confeccionar les seves pròpies roses o dibuixar-les en un llençol, en cas de no tenir-les de veritat, ja que “l’important és que cadascun a la seva manera celebri la diada de Sant Jordi”, han assegurat.

Consideren que encara que “aquest Sant Jordi serà diferent, continuaran reivindicant la cultura i la independència”, i animen a compartir la decoració dels balcons a través de les xarxes socials utilitzant les etiquetes ‘#ObjectiuIndependència’ i ‘#SantJordiACasa’.

EL PREU DE LA LLIBERTAT

Des del 2013 a Revista Mirall hem treballat per fer realitat un espai de periodisme valent, crític i combatiu. Seguim en peu gràcies al suport voluntari dels nostres subscriptors. Suma't des de només 2€/mes

Si continues navegant per aquest lloc web, acceptes utilitzar les galetes. Més informació.

La configuració de les galetes d'aquesta web esta definida per a "permetre galetes" i d'aquesta forma oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració en aquesta web es defineix com a "permet galetes" per donar-li la millor experiència possible la navegació. Si continueu utilitzant aquest lloc web sense necessitat de canviar la configuració de galetes o feu clic a "Acceptar" per sota de llavors vostè consent a això.

Tanca