Revisaran les causes de mortalitat dels registres civils per contrastar les dades de coronavirus

El govern espanyol seguirà demanant a les autonomies la "depuració" de dades sobre les morts a residències

Publicitat

El Ministeri de Justícia revisarà les causes de mortalitat que consten als registres civils per contrastar les dades de defuncions per coronavirus. Ho ha explicat el ministre de Transports, José Luis Ábalos, en roda de premsa a Moncloa. Preguntat per les informacions que apunten a un desajust del nombre de morts per la covid-19 registrats, Ábalos ha dit que és una qüestió que “ha inquietat” al govern espanyol, que ja ha demanat una “major aportació” en les dades de les Comunitats Autònomes. Ábalos també ha dit que seguiran demanant a les autonomies la “depuració” de les dades de morts a residències de gent gran i ha dit que ja n’estan començant a rebre.

EL PREU DE LA LLIBERTAT

Des del 2013 a Revista Mirall hem treballat per fer realitat un espai de periodisme valent, crític i combatiu. Seguim en peu gràcies al suport voluntari dels nostres subscriptors. Suma't des de només 2€/mes

Si continues navegant per aquest lloc web, acceptes utilitzar les galetes. Més informació.

La configuració de les galetes d'aquesta web esta definida per a "permetre galetes" i d'aquesta forma oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració en aquesta web es defineix com a "permet galetes" per donar-li la millor experiència possible la navegació. Si continueu utilitzant aquest lloc web sense necessitat de canviar la configuració de galetes o feu clic a "Acceptar" per sota de llavors vostè consent a això.

Tanca