S’estan habilitant diferents espais per convertir-se en UCIs “si cal”

Més de 30 empreses estan fabricant respiradors per posar-los a disposició de qui ho necessiti

El preu de la llibertat

Més de 10 anys de periodisme valent, crític i combatiu no adherit a cap partit. Aquesta llibertat ens ha costat subvencions i publicitat, seguim dempeus gràcies als nostres lectors. Fes-te mecenes per només 2€/mes.

La portaveu del Govern, Meritxell Budó, ha explicat que s’estan habilitant diferents espais per convertir-se en Unitats de Cures Intensives (UCI), “si cal”. En declaracions a Catalunya Ràdio aquest dissabte al matí, la consellera de Presidència també ha apuntat que més de 30 empreses estan fabricant respiradors per posar-los a disposició de qui ho necessiti. Amb tot, Budó no contempla que s’arribi a l’escenari que els pacients amb menys possibilitats de supervivència es quedin sense atenció sanitària. La portaveu també ha admès que el confinament anirà més enllà dels 14 dies. Budó no ha volgut fixar cap termini, a l’espera de com evolucioni la crisi sanitària.

EL PREU DE LA LLIBERTAT

Des del 2013 a Revista Mirall hem treballat per fer realitat un espai de periodisme valent, crític i combatiu. Seguim en peu gràcies al suport voluntari dels nostres subscriptors. Suma't des de només 2€/mes