Els CDR es concentren aquesta tarda contra el ‘mal Govern’

La mobilització carrega contra la "ioperància, immobilisme i col·laboracionisme del Govern Efectiu"

El preu de la llibertat

Més de 10 anys de periodisme valent, crític i combatiu no adherit a cap partit. Aquesta llibertat ens ha costat subvencions i publicitat, seguim dempeus gràcies als nostres lectors. Fes-te mecenes per només 2€/mes.

Els CDR aprofitaran l’Acampada Universitat de Plaça Universitat de Barcelona per clamar contra el “mal Govern” de la Generalitat que, davant de les tres setmanes de mobilitzacions amb preses, detingudes i ferides ha mantingut una posició d'”inoperància, immobilisme i col·laboracionisme del Govern Efectiu”.

Publicitat

La concentració comença a les 20h a la Plaça Universitat i acabarà a les portes del Palau de la Generalitat.

EL PREU DE LA LLIBERTAT

Des del 2013 a Revista Mirall hem treballat per fer realitat un espai de periodisme valent, crític i combatiu. Seguim en peu gràcies al suport voluntari dels nostres subscriptors. Suma't des de només 2€/mes