El PSC afirma que el govern central no va ordenar la detenció dels voluntaris dels CDR

Eva Granados defensa que Cunillera es va referir a una operació policial a instàncies judicials

Publicitat

La portaveu del PSC al Parlament, Eva Granados, ha replicat al president de la Generalitat, Quim Torra, que el govern espanyol “no té res a veure” amb l’operació de nou membres dels CDR investigats per terrorisme. En declaracions a ‘Els Matins de TV3’, Granados s’ha referit així a la carta de Torra al president del govern espanyol en funcions, Pedro Sánchez, queixant-se de les detencions i de les declaracions de la delegada del govern espanyol a Catalunya, Teresa Cunillera, que es va referir a l’operació com a “preventiva”. “La delegada parlava d’una operació policial a instàncies de la justícia”, ha afegit Granados per després recordar a Torra la importància de mantenir la separació de poders.

De cara al debat de política general que arrenca aquest dimecres al Parlament a partir de les 11 hores amb el discurs de Torra, Granados ha afirmat que li agradaria que el president català expliqui quines propostes té per a Catalunya. I ha insistit que el Govern està “en fallida” i ha recordat que no s’aproven pressupostos des del 2017.

Precisament, pel que fa als comptes del 2020, Granados creu que el Govern no busca el suport del PSC sinó que es dirigeix més a la CUP i als comuns, tenint en compte que el president català s’ha referit als pressupostos com un instrument d’estabilitat institucional per realitat la independència.

EL PREU DE LA LLIBERTAT

Des del 2013 a Revista Mirall hem treballat per fer realitat un espai de periodisme valent, crític i combatiu. Seguim en peu gràcies al suport voluntari dels nostres subscriptors. Suma't des de només 2€/mes

Si continues navegant per aquest lloc web, acceptes utilitzar les galetes. Més informació.

La configuració de les galetes d'aquesta web esta definida per a "permetre galetes" i d'aquesta forma oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració en aquesta web es defineix com a "permet galetes" per donar-li la millor experiència possible la navegació. Si continueu utilitzant aquest lloc web sense necessitat de canviar la configuració de galetes o feu clic a "Acceptar" per sota de llavors vostè consent a això.

Tanca