Els joves europeus a l’avantguarda de la lluita contra el canvi climàtic

Convocades manifestacions a més de 150 països arran de la Cimera pel Clima que se celebrarà a la seu de l'ONU a Nova York el 23 de setembre

Publicitat

Milions de joves faran vaga escolar aquest divendres a tot el món per reclamar mesures urgents contra la crisi climàtica. Diverses organitzacions han convocat manifestacions a més de 150 països arran de la Cimera pel Clima que se celebrarà a la seu de les Nacions Unides a Nova York el 23 de setembre. La jove activista i una de les impulsores del moviment ‘Divendres pel futur’, Greta Thunberg, va fer dijous una crida a la mobilització a les xarxes socials. De moment, els organitzadors asseguren que a Austràlia ja han sortit als carrers més de 300.000 persones.

EL PREU DE LA LLIBERTAT

Des del 2013 a Revista Mirall hem treballat per fer realitat un espai de periodisme valent, crític i combatiu. Seguim en peu gràcies al suport voluntari dels nostres subscriptors. Suma't des de només 2€/mes

Si continues navegant per aquest lloc web, acceptes utilitzar les galetes. Més informació.

La configuració de les galetes d'aquesta web esta definida per a "permetre galetes" i d'aquesta forma oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració en aquesta web es defineix com a "permet galetes" per donar-li la millor experiència possible la navegació. Si continueu utilitzant aquest lloc web sense necessitat de canviar la configuració de galetes o feu clic a "Acceptar" per sota de llavors vostè consent a això.

Tanca