Desconvocada la vaga del personal de terra d’Iberia al Prat

Ho ha anunciat el comitè de vaga en un comunicat d'UGT

El preu de la llibertat

Més de 10 anys de periodisme valent, crític i combatiu no adherit a cap partit. Aquesta llibertat ens ha costat subvencions i publicitat, seguim dempeus gràcies als nostres lectors. Fes-te mecenes per només 2€/mes.

El personal de terra d’Iberia a l’Aeroport de Barcelona-El Prat ha desconvocat aquest dimecres la vaga prevista per als dies 30 i 31 d’agost després d'”acceptar el compromís de la companyia de millorar les seves propostes d’ocupació per a la plantilla”.

Publicitat

Ho ha anunciat el comitè de vaga en un comunicat d’UGT, en el qual ha dit que es reserva el seu dret a tornar a convocar aturades si no es compleixen els compromisos, després de més de dues hores de mediació amb la companyia –que ha tingut lloc des de les 11.00 hores a la Conselleria de Treball de la Generalitat i que ha durat fins passades les 13.00 hores–.

La plantilla d’Iberia Airport Services al Prat compta amb uns 2.700 treballadors, que s’encarreguen de la facturació, l’embarcament, la càrrega i descàrrega, l’assistència i el manteniment d’avions, i donen servei a una trentena de companyies, entre elles Vueling, British Airways i Turkish Airlines.

EL PREU DE LA LLIBERTAT

Des del 2013 a Revista Mirall hem treballat per fer realitat un espai de periodisme valent, crític i combatiu. Seguim en peu gràcies al suport voluntari dels nostres subscriptors. Suma't des de només 2€/mes