ERC alerta que cal una estratègia unitària: “Treballem a contrarellotge”

Vilalta reclama que no es ridiculitzi la voluntat de sumar forces dels republicans

Publicitat

La portaveu d’ERC, Marta Vilalta, ha demanat aquest dilluns que s’intensifiquin els contactes en el moviment independentista per una estratègia unitària abans de la sentència de l’1-O, que “pot sortir relativament aviat”. Vilalta ha explicat que s’estan fent diverses reunions però que treballen “a contrarellotge” per aquesta “immediatesa incerta” de la sentència. Per tot plegat, ha fet una nova crida a destinar “el màxim d’esforços a fer reeixir l’estratègia conjunta”. D’altra banda, ha reclamat que no es ridiculitzi la voluntat d’ERC d’acumular forces i ha assegurat que la voluntat és que la república compti “amb el màxim de suports i guanyi més incidència” i ha defensat que volen ser “més forts, a la vegada que determinats”.

La portaveu d’ERC també ha fet una crida perquè la mobilització de la Diada sigui “massiva” i que serveixi per a “fer callar” qui vol que la mobilització sigui un fracàs.

EL PREU DE LA LLIBERTAT

Des del 2013 a Revista Mirall hem treballat per fer realitat un espai de periodisme valent, crític i combatiu. Seguim en peu gràcies al suport voluntari dels nostres subscriptors. Suma't des de només 2€/mes

Si continues navegant per aquest lloc web, acceptes utilitzar les galetes. Més informació.

La configuració de les galetes d'aquesta web esta definida per a "permetre galetes" i d'aquesta forma oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració en aquesta web es defineix com a "permet galetes" per donar-li la millor experiència possible la navegació. Si continueu utilitzant aquest lloc web sense necessitat de canviar la configuració de galetes o feu clic a "Acceptar" per sota de llavors vostè consent a això.

Tanca