Cs prepara la maquinària per carregar contra les entitats que fomenten el català

El grup assegura que s'han triplicat el nombre d'ens que la Generalitat considera de foment de la llengua

Publicitat

El grup parlamentari de Ciutadans ha demanat aquest dijous la compareixença de la directora general de Política Lingüística de la Generalitat, Ester Franquesa, perquè doni explicacions sobre “l’augment d’entitats que l’executiu català considera de foment de la llengua catalana a l’efecte de rebre beneficis fiscals en perjudici dels diners de tots”. En veu de la diputada Sonia Sierra, Cs considera que “moltes d’aquestes entitats són de dubtosa utilitat per als interessos generals de tots els catalans”, i que algunes estan situades fora de Catalunya i “fins i tot en països estrangers com França i Itàlia”. Sierra ha exigit “transparència” al Govern perquè expliqui “per què s’ha triplicat el nombre d’entitats que desgraven mentre s’ignoren els problemes socials dels catalans”.

EL PREU DE LA LLIBERTAT

Des del 2013 a Revista Mirall hem treballat per fer realitat un espai de periodisme valent, crític i combatiu. Seguim en peu gràcies al suport voluntari dels nostres subscriptors. Suma't des de només 2€/mes

Si continues navegant per aquest lloc web, acceptes utilitzar les galetes. Més informació.

La configuració de les galetes d'aquesta web esta definida per a "permetre galetes" i d'aquesta forma oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració en aquesta web es defineix com a "permet galetes" per donar-li la millor experiència possible la navegació. Si continueu utilitzant aquest lloc web sense necessitat de canviar la configuració de galetes o feu clic a "Acceptar" per sota de llavors vostè consent a això.

Tanca