Jordi Cuixart surt de Lledoners per operar-se de l’oïda a l’Hospital de Sant Joan de Déu de Manresa

El president d'Òmnium podria tornar aquest dijous mateix a la presó

Publicitat

El president d’Òmnium Cultural, Jordi Cuixart, ha sortit aquest dimecres de la presó de Lledoners per operar-se de l’oïda a l’Hospital de Sant Joan de Déu de Manresa, segons ha informat el ‘Regió7’. Després de ser intervingut aquest dimecres al centre sanitari manresà, podria tornar aquest dijous mateix a Lledoners, segons fonts citades pel diari. Les primeres informacions apunten que es tractaria d’una operació relacionada amb l’oïda. Precisament aquest dimecres es va saber que el Suprem no es posicionarà encara sobre si el president d’Òmnium podrà o no anar al naixement del seu fill i a acompanyar la mare de la criatura en els dies posteriors al part, tal i com havia sol·licitat. La Sala de Vacances del Tribunal Suprem ha acordat que resoldrà sobre aquest permís extraordinari de sortida “un cop es tingui constància de la proximitat del part”.

EL PREU DE LA LLIBERTAT

Des del 2013 a Revista Mirall hem treballat per fer realitat un espai de periodisme valent, crític i combatiu. Seguim en peu gràcies al suport voluntari dels nostres subscriptors. Suma't des de només 2€/mes

Si continues navegant per aquest lloc web, acceptes utilitzar les galetes. Més informació.

La configuració de les galetes d'aquesta web esta definida per a "permetre galetes" i d'aquesta forma oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració en aquesta web es defineix com a "permet galetes" per donar-li la millor experiència possible la navegació. Si continueu utilitzant aquest lloc web sense necessitat de canviar la configuració de galetes o feu clic a "Acceptar" per sota de llavors vostè consent a això.

Tanca