L’Ajuntament de Barcelona no amaga que té un problema amb el seu tinent de Seguretat

L'exclou de la taula de negociació pactada amb els manters

Publicitat

El tinent d’alcaldia d’Economia, Treball, Competitivitat i Hisenda, Jaume Collboni, ha assegurat que no “està previst” que el tinent d’alcaldia de Seguretat, Albert Batlle, assisteixi a la taula de negociació i grup de treball transversal que l’Ajuntament de Barcelona i els manters iniciaran la setmana vinent i van pactar aquest dimecres. Això és degut al fet que l’ajuntament fa un plantejament de reinserció sociolaboral i d’emergència social a l’hora de tractar la qüestió en aquest espai de diàleg. Collboni ha afirmat, però, que hi haurà els “responsables no només polítics sinó tècnics”. El primer tinent d’alcaldia ha recordat que l’ajuntament va llançar una campanya de conscienciació el dia 2 d’agost que vol arribar als consumidors per tal de promocionar “el comerç legal i que paga impostos”.

EL PREU DE LA LLIBERTAT

Des del 2013 a Revista Mirall hem treballat per fer realitat un espai de periodisme valent, crític i combatiu. Seguim en peu gràcies al suport voluntari dels nostres subscriptors. Suma't des de només 2€/mes

Si continues navegant per aquest lloc web, acceptes utilitzar les galetes. Més informació.

La configuració de les galetes d'aquesta web esta definida per a "permetre galetes" i d'aquesta forma oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració en aquesta web es defineix com a "permet galetes" per donar-li la millor experiència possible la navegació. Si continueu utilitzant aquest lloc web sense necessitat de canviar la configuració de galetes o feu clic a "Acceptar" per sota de llavors vostè consent a això.

Tanca