ERC ja ha decidit el sentit del seu vot d’investidura de dijous

Canviarà del ‘No’ a l’abstenció a la investidura de Sánchez dijous si PSOE i Podem assoleixen un acord

El preu de la llibertat

Més de 10 anys de periodisme valent, crític i combatiu no adherit a cap partit. Aquesta llibertat ens ha costat subvencions i publicitat, seguim dempeus gràcies als nostres lectors. Fes-te mecenes per només 2€/mes.

El portaveu d’ERC al Congrés dels Diputats, Gabriel Rufián, ha assegurat a la sortida de la primera sessió d’investidura –on el líder del PSOE, Pedro Sánchez, no ha aconseguit sumar prou vots per revalidar la presidència- que ERC canviarà el seu ‘no’ a una abstenció si PSOE i Podem assoleixen un acord. “Tenen 48 hores per fer política i si es posen d’acord per nosaltres no serà”, ha afirmat. Rufián creu que “hi pot haver bon ambient” per assolir una entesa abans de la votació, tot i que l’estat de les negociacions “cada hora canvia”.

EL PREU DE LA LLIBERTAT

Des del 2013 a Revista Mirall hem treballat per fer realitat un espai de periodisme valent, crític i combatiu. Seguim en peu gràcies al suport voluntari dels nostres subscriptors. Suma't des de només 2€/mes