El Suprem autoritza Rull a sortir de la presó el 20 d’agost per l’operació del seu fill

Podrà sortir a dos quarts de set del matí i tornar quan hagi acabat la intervenció i hagi pogut veure el menor

Publicitat

El Tribunal Suprem ha autoritzat Josep Rull a sortir de la presó de Lledoners el 20 d’agost per l’operació del seu fill. Podrà sortir a dos quarts de set del matí i tornar quan hagi acabat la intervenció i hagi pogut veure el menor. La Junta de Tractament del centre penitenciari va aportar un informe favorable a la mesura. La fiscalia no es va oposar a la mesura. La presó haurà d’adoptar les mesures de seguretat necessàries per al desplaçament fins a l’Hospital Vall d’Hebron, evitant que la sortida tingui un altre objectiu. Rull ja va obtenir dos permisos per proves diagnòstiques del seu fill.

EL PREU DE LA LLIBERTAT

Des del 2013 a Revista Mirall hem treballat per fer realitat un espai de periodisme valent, crític i combatiu. Seguim en peu gràcies al suport voluntari dels nostres subscriptors. Suma't des de només 2€/mes

Si continues navegant per aquest lloc web, acceptes utilitzar les galetes. Més informació.

La configuració de les galetes d'aquesta web esta definida per a "permetre galetes" i d'aquesta forma oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració en aquesta web es defineix com a "permet galetes" per donar-li la millor experiència possible la navegació. Si continueu utilitzant aquest lloc web sense necessitat de canviar la configuració de galetes o feu clic a "Acceptar" per sota de llavors vostè consent a això.

Tanca