La manifestació de l’Onze de Setembre reclamarà la unitat de l’independentisme amb epicentre a la plaça d’Espanya

La marxa plantejarà la metàfora que persones que arribaran des de diferents carrers poden confluir en un mateix punt

Publicitat

La manifestació de l’Onze de Setembre de 2019 reclamarà la unitat estratègica de l’independentisme com a “condició imprescindible” per convertir Catalunya en un estat independent. La presidenta de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC), Elisenda Paluzie, ha defensat que l’independentisme s’ha de posar d’acord des de la diversitat amb un “objectiu comú” sense que ningú hagi de renunciar a la seva ideologia o als orígens. La manifestació tindrà com a epicentre la plaça d’Espanya però s’estendrà pels carrers que conflueixen en aquest punt de Barcelona com el de la Creu Coberta, Tarragona, Gran Via, Paral·lel i Maria Cristina. Els organitzadors de la iniciativa han plantejat així la metàfora que buscarà mostrar com persones que arriben des de diferents punts poden convergir en un lloc concret.

EL PREU DE LA LLIBERTAT

Des del 2013 a Revista Mirall hem treballat per fer realitat un espai de periodisme valent, crític i combatiu. Seguim en peu gràcies al suport voluntari dels nostres subscriptors. Suma't des de només 2€/mes

Si continues navegant per aquest lloc web, acceptes utilitzar les galetes. Més informació.

La configuració de les galetes d'aquesta web esta definida per a "permetre galetes" i d'aquesta forma oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració en aquesta web es defineix com a "permet galetes" per donar-li la millor experiència possible la navegació. Si continueu utilitzant aquest lloc web sense necessitat de canviar la configuració de galetes o feu clic a "Acceptar" per sota de llavors vostè consent a això.

Tanca