El Parlament tomba el decret del Govern per limitar el preu del lloguer amb el rebuig de tota l’oposició

La consellera de Justícia demana als comuns i cupaires una abstenció per a "millorar" el text en tramitar-lo com a projecte de llei

Publicitat

El Parlament ha derogat el decret del Govern que volia limitar el preu del lloguer de l’habitatge amb els vots en contra de Ciutadans, PSC, CatECP, CUP i PP. La consellera de Justícia, Ester Capella, ha demanat l’abstenció dels comuns i dels cupaires perquè el decret pugui tramitar-se com a projecte de llei i, a partir d’aquí, incloure millores. Però tots dos grups s’hi han negat i han acabat votant en contra. Els comuns han lamentat que el decret “està fet” i que no s’arregla amb la tramitació com a projecte de llei per a canviar-lo només amb esmenes, ja que hi ha un desacord “amb el model que es planteja”. Els cupaires han estès la mà per poder impulsar una llei “de veritat” i consensuada: “No podem acceptar aquest decret”, han lamentat.

EL PREU DE LA LLIBERTAT

Des del 2013 a Revista Mirall hem treballat per fer realitat un espai de periodisme valent, crític i combatiu. Seguim en peu gràcies al suport voluntari dels nostres subscriptors. Suma't des de només 2€/mes

Si continues navegant per aquest lloc web, acceptes utilitzar les galetes. Més informació.

La configuració de les galetes d'aquesta web esta definida per a "permetre galetes" i d'aquesta forma oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració en aquesta web es defineix com a "permet galetes" per donar-li la millor experiència possible la navegació. Si continueu utilitzant aquest lloc web sense necessitat de canviar la configuració de galetes o feu clic a "Acceptar" per sota de llavors vostè consent a això.

Tanca