Buch diu als nous mossos que la situació després del 155 encara no està normalitzada

Torra els demana treball "per garantir la seguretat basada en la convivència, el respecte i sobretot amb les llibertats"

El preu de la llibertat

Més de 10 anys de periodisme valent, crític i combatiu no adherit a cap partit. Aquesta llibertat ens ha costat subvencions i publicitat, seguim dempeus gràcies als nostres lectors. Fes-te mecenes per només 2€/mes.

El conseller d’Interior, Miquel Buch, ha reconegut que la “situació” després de l’aplicació de l’article 155 de la Constitució “no l’hem acabat de normalitzar, però hi estem treballant, i estic convençut que tan aviat com puguem la normalitzarem al 100%”. Ho ha dit durant l’acte de cloenda i lliurament de diplomes als 804 nous agents de la promoció 2018-2019, 454 Mossos d’Esquadra i 350 policies locals, que s’ha celebrat a l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya a Mollet del Valès. El president de la Generalitat, Quim Torra, que ha demanat als nous policies que treballin “per garantir la seguretat basada en la convivència, el respecte i sobretot amb les llibertats”.

EL PREU DE LA LLIBERTAT

Des del 2013 a Revista Mirall hem treballat per fer realitat un espai de periodisme valent, crític i combatiu. Seguim en peu gràcies al suport voluntari dels nostres subscriptors. Suma't des de només 2€/mes