Suport a la Creació de FiraTàrrega 2019 inclou 14 companyies i apostarà per reivindicar el territori

El programa evoluciona amb 5 modalitats per facilitar l'acompanyament artístic integral perquè els artistes puguin desenvolupar els seus projectes segons les seves necessitats

Publicitat

El programa de Suport a la Creació de FiraTàrrega 2019 comptarà amb 14 companyies que prepararan i posteriorment presentaran els seus projectes a la fira del proper mes de setembre. La directora artística del certamen, Anna Giribet, ha destacat que una de les novetats que ha volgut incorporar és la reivindicació del territori de manera que a cada edició del programa s’hi sumarà un dels set pobles agregats que té Tàrrega perquè els seus veïns puguin gaudir del teatre. Una altra novetat és que Suport a la Creació s’ha dividit en 5 modalitats per tal que les companyies puguin adaptar-se a les seves necessitats i disposin de més temps per preparar les seves propostes. Un 30% de les companyies són de Lleida.

EL PREU DE LA LLIBERTAT

Des del 2013 a Revista Mirall hem treballat per fer realitat un espai de periodisme valent, crític i combatiu. Seguim en peu gràcies al suport voluntari dels nostres subscriptors. Suma't des de només 2€/mes

Si continues navegant per aquest lloc web, acceptes utilitzar les galetes. Més informació.

La configuració de les galetes d'aquesta web esta definida per a "permetre galetes" i d'aquesta forma oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració en aquesta web es defineix com a "permet galetes" per donar-li la millor experiència possible la navegació. Si continueu utilitzant aquest lloc web sense necessitat de canviar la configuració de galetes o feu clic a "Acceptar" per sota de llavors vostè consent a això.

Tanca