‘Tabú Binari’ de Jordi Martín

El preu de la llibertat

Des del 2013 a Revista Mirall hem treballat per fer realitat un espai de periodisme valent, crític i combatiu. Seguim en peu gràcies al suport voluntari dels nostres subscriptors. Suma't des de només 2€/mes

Dijous 14 de desembre presentem l’exposició Tabú Binari de Jordi Martín. Una mostra de dibuixos de l’artista, on es reflexiona sobre el gènere i la representació del mateix a partir de diferents dibuixos i esbossos.

Us esperem dijous per celebrar la inauguració amb una copa de cava Mas Codina.

- Publicitat -

Si continues navegant per aquest lloc web, acceptes utilitzar les galetes. Més informació.

La configuració de les galetes d'aquesta web esta definida per a "permetre galetes" i d'aquesta forma oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració en aquesta web es defineix com a "permet galetes" per donar-li la millor experiència possible la navegació. Si continueu utilitzant aquest lloc web sense necessitat de canviar la configuració de galetes o feu clic a "Acceptar" per sota de llavors vostè consent a això.

Tanca