Primer els de casa

 

 

Ja et pots descarregar el setè número

 

En portada

Primer els de casa

La plataforma Pegida ha estat planejant el seu salt europeu després del seu èxit a Alemanya. El passat 28 de febrer feia la seva presentació en societat a Anglaterra, i ara convoca els catalans a L’Hospitalet de Llobregat.

Editorial

La integració europea en qüestió

- Publicitat -

***

Paciència i oportunitats

Joan Solé

***

Entrevista amb Germán Machí

La seva mentalitat obsessiva i perfeccionista l’ha portat sempre al límit. Tot allò amb què treballa intenta que surti com ell havia plantejat. S’hi esforça tant que al final se n’acaba cansant i comença un altre projecte.

Roman Aixendri

*****

Ciutat i art

El model de gestió cultural que ha imperat a Barcelona des dels anys vuitanta mostra un esgotament evident i se’n busca una renovació.

Joan Vila

*****

Entrevista amb Eva Hidalgo

Amb vint anys se li va presentar l’oportunitat d’embarcar-se al vaixell Steve Irwin, el buc de la Sea Shepherd Conservation Society que es dedica a combatre caçadors il·legals de balenes, foques i altres animals marins per impedir la seva matança

Anna Badia

*****

Àrtic, un conflicte glaçat

La perspectiva de l’Àrtic sense gel a mitjans d’aquest segle ha desencadenat una lluita per les possibles rutes de navegació per part de, sobretot, Rússia i la Xina i també per l’accés al petroli.

Anna Solé Sans

*****

Entrevista amb Nacho Solozábal

“El basquet actual és millor que a la meva època; és més físic, més potent”

Marta Mauricio

*****

Per què has de veure House of cards?

La democràcia està sobrevalorada

Victor Roca

*****

Jo no sóc ben bé Charlie

Fa una mica més de 2000 anys algú va ser condemnat a mort per blasfèmia. El seu nom era Sòcrates. La seva recerca de la veritat no era ben vista pels aristòcrates atenesos.

Roman Aixendri

*****

Republicanisme sense república

Xavier Díez

*****

Un Oscar per la igualtat

Roger Casero

*****

 

- Publicitat -

El preu de la llibertat

Des del 2013 a Revista Mirall hem treballat per fer realitat un espai de periodisme valent, crític i combatiu. Seguim en peu gràcies al suport voluntari dels nostres subscriptors. Suma't des de només 2€/mes

Els més llegits

Si continues navegant per aquest lloc web, acceptes utilitzar les galetes. Més informació.

La configuració de les galetes d'aquesta web esta definida per a "permetre galetes" i d'aquesta forma oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració en aquesta web es defineix com a "permet galetes" per donar-li la millor experiència possible la navegació. Si continueu utilitzant aquest lloc web sense necessitat de canviar la configuració de galetes o feu clic a "Acceptar" per sota de llavors vostè consent a això.

Tanca